Hakuna Matata

2008-08-31
11:22:25

Söndag /S
Då har sista dagen av ledighet kommit innan det är dags att ge sig ut på sin praktikvecka. Jag måste erkänna att jag inte ser fram emot den här praktiken särskilt mycket, främst för att jag känner mig så oförberedd och lite för att jag inte haft någon direkt energi den senaste veckan, känt mig trött under dagarna. Men å andra sidan är jag glad att vi får den här veckan att förbereda oss på innan det är dags att ge sig ut på 4-veckors praktiken som börjar v. 39.

Idag är planen att vi ska städa lägenheten - jävligt trist plan men dess värre nödvändig. Sen är det ju alltid skönt efteråt åtminstone att känna att det är rent över allt. Sen är det tyvärr min tur att laga mat idag, men jag tror det får bli något enkelt idag, det lutar åt pasta med kantareller i philadelphiasås, enkelt men gott :)
Om energi finns kvar efter städningen så blir det också en joggingrunda.

Det jag inte får glömma idag är att pumpa mina cykeldäck! Ska man cykla långt tidigt på morgonen så vill jag ha de bästa förutsättningarna för att rulla så lätt som möjligt så det är ett absolut måste!

That´s all for now... är dock lite nyfiken på vad L gör om dagarna, hålls joggingen igång, har renovering påbörjats, eller fylls dagarna av plugg?

Hur som helst, ha en skön söndag...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: