Hakuna Matata

2008-08-22
09:06:11

Så jobbigt...! /S
Jag undrar om någon av våra grannar skaffat hund i sommar?
Det är nämligen en vovve någonstans i detta hus som känner sig väldigt ensam och står och skäller och ylar! Nu är det andra dagen jag vaknar av hans ylande och det börjar bli lite irriterande. Skaffar man hund får man ju se till att ensamträna den också eller skaffa dagmatte. Hoppas verkligen att det är ett tillfälligt problem annars kommer det bli väääääldigt jobbigt...

Det blev ingen joggingrunda imorse då jag var trött som en gris när klockan ringde. Jag har ju inget inplanerat idag förutom pluggstunden med Maria så jag ska jogga sen när jag kommer hem... det SKA jag!

Hej på er så länge...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: