Hakuna Matata

2008-08-16
16:03:15

Min brors flickvän /L
Nu ska ni få höra på årets sämsta filmtema; Dan Burns (Steve Carell) är en ensamstående pappa till tre döttrar. De beger sig till en släktträff och han stöter på sina drömmars kvinna (Juliette Binoche). Hon visar sig senare vara hans brors flickvän. I resten av filmen försöker Burns stå emot svartsjukan som härjar inom honom. Ni kan ju själva gissa hur det hela går. Dan In Real Life (Min brors flickvän) är otroligt svår att ta till sig, förstå eller skratta åt eftersom jag kan inte ens tänka mig hur det är att vara kär och försöka stjäla någons flick- eller pojkvän. Det blir bara sjukt. Den tillför ingenting, vilken onödig produktion. Skippa skiten!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: