Hakuna Matata

2008-08-04
12:27:54

Made of honor /L


Igår passade jag på att se Made of honor (eller Brudens bäste man) då J sov. Jag tänkte att det är förmodligen en sliskfilm så han kommer inte gilla den. Vad rätt jag hade. Påminde mycket om Min bäste väns bröllop fast med ombytta roller. Den handlar om Tom (Patrick Dempsey) som inser att han älskar sin bäste vän Hannah (Michelle Monaghan) när hon berättar att hon ska gifta sig. Hon vill att han ska vara hennes "brudtärna" och Tom ser sin chans att sabba bröllopsplanerna inifrån. Den är lika klichig som den låter. Redan nu vet du slutet eller hur? Jag hade för det första jättesvårt att se Dempsey som en obotlig ungkarl, rollen passade inte alls av någon anledning. Allt blev så överdrivet då hans vänner hjälper till i det hela, något jag har svårt att tro på. Nej, hela filmen var överdriven. Men se den om du vill, se den för vad den är, en slisko-hollywood-happily-ever-after-film.

Update:
Ju mer jag ser på den här bilden desto mer stör jag mig på retucheringen. Seriöst, ser inte hennes arm väldigt konstig ut? Den hon håller blommorna i? Och brudgummens huvud är mycket mindre (det vi ser) än både Dempseys och Monaghan. Nej, bland de sämsta jag sett.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: