Hakuna Matata

2008-08-21
18:51:15

I´m coming home... /S

Yes, nu har jag bestämt när min hemresa blir. Efter att ha kollat schemat lite framöver så har jag bestämt mig för att åka hem den 18 september vilket är helgen precis innan min praktik. Det verkar också som att T kan åka hem den helgenså då kanske man kan få lite resesällskap. Så det är vad som kollas upp just nu innan jag köper någon biljett...

Mitt pluggande går uselt, har inte orkat ta tag att börja läsa än, men jag ska i alla fall se till att ta mig igenom den svenska artikeln så kanske den engelska får vänta till imorgon för just nu är motivationen i botten :(

Jag har i alla fall bestämt mig för att släpa min mig upp imorgon bitti så jag hinner jogga innan skolan. Jag räknar med att det tar en timma att jogga och duscha så det borde räcka om jag går upp strax innan 8. Lite tungt men å andra sidan så är det ju helg sen som jag får sova ut på. Känns dumt att bryta en vana som knappt är påbörjad!

NU ska jag läsa lite i alla fall... tyck synd om mig!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: