Hakuna Matata

2008-08-22
17:51:12

I´m alive! /L

Min kära vän verkade uppenbart fundersam över min frånvaro. Jag har faktiskt varit riktigt dålig denna vecka i inget mindre än självaste magsjukan. Det var många år sedan jag hade detta och man glömmer nästan hur jäkligt det är. Fy fan säger jag bara. Igår morse var i alla fall min sista "episod" och idag känner jag mig nästan frisk som en nötkärna. Igår kväll kom apiteten tillbaka och vi slukade en varsin pizza, mycket gott på tom mage! Mamma har bott här denna vecka, det var hon som kom på Söndag natt och var sjuk nämligen (dock inte i magsjukan) och eftersom de renoverar hos henne hade hon igen lust att springa till baracken från tredje våningen. Som en snäll dotter jag är fick hon sova på soffan =)) Så vi har legat i varsin soffa denna vecka och tyckt synd om oss själva. Stackars Jason =P

På måndag börjar skolan igen, jag känner mig inte alls taggad då jag fick hem ena boken i brevlådan. Jag förstod cirka 1 %. Hur ska det här gå? Eftersom jag varit sjuk har jag inte heller kommit mig för att hämta Sandras böcker men jag tänkte ta det nästa vecka när jag är helt frisk om det går bra?
Magsjukan har även gjort att det inte blivit någon jogging för mig och jag vågar inte ge mig ut imorn heller. Jag känner faktiskt en längtan att få springa igen - sån frihetskänsla kan inte köpas.

Hoppas ni alla mår bra i alla fall!

Saknar dig min vän!
Kram


Kommentar:
#1: Anonym

Shit, verkar som att jag kom undan precis i tid :op

Finns inget värre än magsjuka! Du får ringa mamma o pappa o göra upp om böckerna eller bara be dem lägga dem i brevlådan om de jobbar.

Hoppas ni mår bättre och blir friska snart!

PUss

2008-08-22 @ 18:58:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: