Hakuna Matata

2008-08-26
15:32:44

Home again /S
Då var man hemma igen ett par lyckade timmar på stan!
Jag lyckades faktiskt att hitta två par jeans som fick följa med hem. Kanske lite onödigt att köpa två par men jag HATAR att köpa byxor då jag aldrig brukar hitta några som passar så nu när jag väl gjorde det så fick de båda följa med hem. Det är ju inte direkt så att jeans blir omoderna heller... Utöver det så köpte jag även en enkel tröja, en ny mascara, en digital klocka och en pocket. Jag köpte också en pocket som jag packade in i presentpapper som jag tänkte ge Tobias. Jag är förvisso student och borde kanske inte köpa studenter utan anledning men den kostade 40 kr och jag tycker det är viktigt att man gör små saker utöver det vanliga lite då och då för varandra :)
Det gick alltså lite pengar idag men nu har jag verkligen fyllt garderoben med byxor, nya strumpor, underkläder, stickade tröjor och några vanliga tröjor som jag köpt idag eller under sommaren.

Nu är jag ganska trött efter dagens utflykt och ska titta på lite Friends tills det är dags att ta tag i tvättandet eller tills älsklingen kommer hem från dagens träning...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: