Hakuna Matata

2008-08-04
12:07:26

Hola /L
Tjolahopp!
Nu har jag tagit igen mig lite från Gbg resan. Dagarna har spenderats med kortspel och avkoppling. J:s mamma har åkt hem nu så de har blivit väldigt tomt här. Skönt att få komma till vardagen igen ändå. Jag har även börjat kolla på mina Cesar Milan dvd:er som mamma gav mig. Jag är snart The dog whisperer.

Eftersom Sandra snart börjar igen tänkte jag att det är nog bäst och kolla upp det. Till min lycka har jag 3 veckor kvar av sommarlovet. Uhh, vad gött. Så jag slöar lite till.

På onsdag sticker jag igen. Då bär det av till Stockholms skärgård för sol och bad. Ska hälsa på släkten där. Stackars J började jobbet idag.

Nej, nu tviiiingar Sandra mig att åka till henne eftersom hon är för lat för att gå hit.
Det är inte lätt att vara vän med henne =D

Kram!



Cesar Milan är hundpsykolog och visar i sitt program The dog whisperer hur man blir flockledare över hunden. Med lätta metoder tar han an svåra fall av aggressiva, rädda och dominanta hundar. Han är riktigt häftig att se faktiskt, det verkar så lätt. Jag måste bli mer konsekvent med Åsa och dominera promenaderna. Nu är det jag som bestämmer.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: