Hakuna Matata

2008-08-16
15:16:01

Hey you! /L
Åh snyft. Min bäste vän har lämnat staden. Så sorgligt. Fick i alla fall glädjen att se henne igår kväll! Vi satt och kollade på klassikern "Stränder" och efteråt blev det en heeel deeel skratt på balkongen. Det är Lördag och jag känner mig liite sugen på en jogginrunda men samtidigt orkar jag inte bli svett =P Har faktiskt joggat tre dagar i rad nu så en vilodag bör jag väl kunna unna mig. Vi får se! En vecka kvar till eländet börjar igen (yes, skolan). Ingen dröm direkt men som medborgare i ett i-land bör jag vara tacksam för möjligheten att som kvinna kunna utbilda mig. Ni ser, jag kan vara positiv! Madonna fyller 50 bast, kunde inte bry mer mindre men samtidigt fascineras jag av hennes mycket slankare kropp än min.

Ha det gött!


Kommentarer:
#1: Anonym

Angående i-land och att kunna utbilda sig. Här är ett klipp man bara måste se med Fredrik Härén En provokativ man med, tyvärr, många träffar på västvärlden.

2008-08-16 @ 21:49:10
#2: Anonym

Sök på Fredrik Hären på youtube.......

2008-08-16 @ 21:51:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: