Hakuna Matata

2008-08-29
10:28:53

Fredag /S
Hello!
Det var underbart skönt att få vakna imorse och veta att man inte behövde gå upp, ännu mysigare var det då älsklingen inte behövde gå upp förrän kl 9. Jag kom i alla fall ur sängen vid halv 10 men vid det laget så hade jag hunnit bli lite hungrig så joggingrundan får vänta till i eftermiddag eller imorgon. Idag ska jag i alla fall ut till Tornby och det brukar ju ta lite tid.
Ikväll blir det mys pys med älsklingen med hemmagjorda hamburgare och förmodligen någon film.

Den senaste veckan har jag väntat på mail ifrån studievägledningen då jag mailade dem med frågor inför vårterminen. Jag vill ju veta om jag kan läsa in det extra halvåret för att få jobba i förskolan eller om den möjligheten inte längre finns. Om den inte finns så är det ju jobb som gäller... Känner att jag behöver förbereda mig lite mentalt, dels då jag får mitt sista CSN-bidrag i januari och sen är det ju en stor omställning! Men jag har alltså fortfarande inte fått något svar så jag ska nog maila dem på nytt, behöver ju veta hur och när jag ska ansöka ju...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: