Hakuna Matata

2008-08-24
16:09:05

Färdig! /S
Så där... då hade man pluggat färdigt! Kan inte påstå att jag känner mig direkt nöjd med arbetet men det beror dels på att jag inte riktigt fattade uppgiften och del på att jag är supernervös inför min tutor som jag tycker verkar vara en riktigt otrevlig typ. Förhoppningsvis har jag väldigt fel och han är väldigt snäll...men det tror jag tyvärr inte att jag har... :(

Jag känner mig trött och slö efter promenaden och maten och har ingen större lust till att resa mig från soffan, men jag har heller ingen direkt lust till att titta på TV. Det jag allra helst vill göra är att lägga mig ner och läsa en skönlitterär bok men eftersom jag läste ut min bok (Tillsammans är man mindre ensam) imorse så har jag ingen bok att läsa. Kära L var så snäll och lånade mig en bok men den blev kvar hemma i karlstad :(
Så en investering imorgon lär det väl bli om jag kanske inte kan hitta något intressant bland Tobias böcker, men tyvärr är nog den chansen väldigt liten!

Hoppas ni har haft en skön helg i alla fall!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: