Hakuna Matata

2008-04-17
18:22:40

Vårkänslor /L
Dagen började inte så bra med en sen buss. Jag hann som tur är i tid till lektionen. Men vad sånt är irriterande. Chauffören var som en sengångare dessutom, han visste förmodligen inte var gasen satt.

Solen sken hela dagen, underbart! Det har börjat komma knopp på träderna och solbrillorna är ett måste. Överallt såg människor glada ut. Det är så skönt att se efter vintern. Nästa vecka ska det blir sommarvärme, hoppas går ju!

Eftersom Sandra med sin taskiga skadeglädje pika mig för att jag inte sparat bilderna på datorn så tänker jag sitta skadeglad åt din förkylning. Så det så =P

Nu ska jag upp och hoppa, skrika av vårkänslor... UTAN vare sig huvudvärk eller att frysa... UNDERBART.

Mohahaha......

/Linda-the-devil


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: