Hakuna Matata

2008-04-06
19:42:05

Trist helg... /S
Den här helgen har faktiskt varit ganska trist, känns inte som att jag har gjort något alls och jag känner mig fet och blek då jag det känns som att jag suttit i soffan hela helgen! Men jag kan ju inte skylla på någon annan än mig själv. I alla fall trist nu i efter hand då det känns som att jag har slösat bort en helg.
T har ju inte varit så där super rolig idag direkt då han varit lite lätt bakis, och sen var jag en sån där hemsk och irriterande människa som glömde att hämta sin tvätt så en timma för sent ringde det en arg medelålders kvinna på dörren. Jag var supertrevlig och hämtade genast min tvätt och bad om ursäkt säkert 5 gånger men hon var fortfarande lika otrevlig och irriterad - vilket i sin tur irriterade mig! Det var ju inte direkt så att jag lät henne vänta en timma med flit, och jag bad junom ursäkt FLERA gånger, vad mer kan jag göra?!

Nu ska jag käka något gott...

Hoppas ni tagit tillvara på den här helgen bättre än mig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: