Hakuna Matata

2008-04-14
18:39:20

Önskad önskelista /L
Jag har blivit ombedd av min kära bloggpartner att göra en önskelista inför min födelsedag. Jag har tänkt länge nu och kan verkligen inte komma på någonting bra för en rimlig summa. Men här kommer lite önskningar i alla fall.

♥ Snygga/söt/fina hårspännen att ha till luggen. Jag är väldigt trött på mina klassiska svarta (tråkiga).
♥ Diadem, kanske svårt att köpa till någon annan men men.
♥ Keps som döljer bad hairdays vid promenader med Åsa. Plus att sommar och stranden snart är här.

Jag har även önskat mig kläder - vilket innebär en shoppingdag med mami, slagborrmaskin av pappa samt Mario Kart Wii av J. Vi får väl se =)

Det var allt jag kom på... tyvärr... men alla tjej-produkter funkar vet du! =P Jag har dock kvar det mesta sen förra året (och dem älskar jag!)

image1050

Ett exempel på hårspännen jag gillar. Dessa fanns tyvärr på en utländsk sida.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: