Hakuna Matata

2008-04-16
15:47:01

Mario Kart Wii /L
Som jag skrev införskaffade vi Mario Kart i en tidig födelsedagspresent till oss båda. Först begav vi oss till Elgiganten men där var det helt slutsåld. Då kom J på den briljanta idéen att OnOff har så lite kunder att där borde den finnas. Haha... tro det eller ej men hela lagret verkade finnas kvar. Ändå skiljde det ingenting i priset, som för övrigt är 549 kronor. Kan tänkas dyrt men det var verkligen värt pengarna.
Upplägget är lite annorlunda än på Gamecube, det är nya banor, gubbar och fordon. Men det roligaste är att man kan spela mot andra personer via Internet. Igår tävlade jag och brorsan mot bland annat en i Japan. Spelet är så snyggt gjort och jag älskar de små detaljerna som tillkommer, men de får ni upptäcka själva =)

Jag förväntar mig en match med Sandy-girl när hon kommer!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: