Hakuna Matata

2008-04-16
14:27:28

Mail ifrån Buzzador.. /S
Hej!
Idag fick jag ett mail ifrån Buzzador om att de söker fler buzzadorer. För er som inte vet vad jag pratar om så är det en sida man kan bli medlem i och sedan få erbjudanden om att helt gratis få testa nya varor! Det enda du behöver göra är att sedan fylla i en enkät på nätet om vad du tyckte om varan.

Själv har jag under min tid som medlem fått hem en kartong med ca 20 påsar halstabletter i olika smaker som jag skulle ge min åsikt om. Jag har även fått erbjudande om att få testa en internetgrej, men då den varan inte intresserade mig så var det bara att tacka nej!
Min syster som också är medlem har fått hem en hel kartong med barnmat från Nestlé som hon skulle kolla in vad hennes lilla tjej tyckte om smakerna...

Så helt GRATIS får man alltså testa nya saker... för dig som tycker att det låter intressant är det bara att klicka här!

Ett litet tips från min sida, gratis är ju alltid gott, speciellt när man lever som fattig student!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: