Hakuna Matata

2008-04-01
09:05:03

Kursstart och badhus /L
Jag tänker inte dra något om vad jag gjort dessa dagar, egentligen handlar det väl om att jag inte har gjort ett skit så det finns inte mycket att skriva. Idag däremot blir det andra bullar!
Kursstart i andra delkursen i Svenska. Slutar klockan 12 och då måste jag skynda mig hem för klockan 14.20 ska jag på information om Majblommor. Ni kan vara lugna jag ska inte sno barnens jobb utan följa med fadderbarnet M som ska göra detta. Därefter blir det ös på badhuset! Ikväll kommer jag vara helt slut av allt klor i ögonen men Sandra slänger förhoppningsvis in hela sin livshistoria under tiden! Kanske har hon problem att välja schampo eller middag igen? Who knows? =P Kram på dig kompis och kram till er andra!

Kommentar:
#1: Elina

svar: hah ingen fara :-) härligt att bloggen funkar igen, right? :-)

2008-04-01 @ 11:52:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: