Hakuna Matata

2008-04-20
11:45:25

Hej på er! /S
Ännu en dag med solsken... kan det bli bättre?! Här har vi sovit tills för en stund sedan, 11 känns numera som en sorts magisk gräns för min del, att sova längre känns som ett slöseri med dagen... men smaken är som baken och alla är vi olika!
Läget idag gällande min hälsa är i stort sett oförändrat, jag kraxar fortfarande som en kråka men däremot gör det inte lika ont, men det hinner ju också förändras under dagen så det är väl som sagt inte så stor idé att uttala sig om det.

Idag ska jag hålla tummarna och bege mig till min nyfunna läs plats som ligger alldeles intill en fotbollsplan, så det gäller att hoppas på att det inte är träning eller match. Så dit ska jag nog gå en timma eller två med min bok, får se om jag kanske är duktig och tar med mig någon kursbok också.
Stackars T som ska plugga programmering får ju sitta inne och uggla vid datorn, men jag ska försöka dra med honom ut en stund i alla fall.

Nu är det dags för frukost, hörs i eftermiddag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: