Hakuna Matata

2008-04-08
18:58:39

Han är bäst! /S
My knight in shining armor....

Det är min älskling det som kom hem och fick ordning på skrivarskrället - det visade sig att felet inte låg i min kära skrivare utan att det var den nya patronen det var fel på! Som tur är så köper jag alltid två patroner åt gången för att alltid ha i reserv om det tar slut, så nu har jag skrivit ut en hel bunt med papper med den andra patronen. Min ilska riktar sig nu istället mot Claes Olsson som sålde skitpatronen till mig för 159kr. Om jag kommer ner till stan någon dag inom en snar framtid ska jag göra ett försök att få ut en ny men jag vet inte hur stora chanserna är att man faktiskt får ut en. Tobias tyckte jag var fjantig med de 160kr är mer än en 1/4 än vad jag har på mitt konto i denna stund så det ÄR mycket pengar!

Nu ska jag organisera alla papper!


Kommentar:
#1: Linda

Du vet väl att Olssons patroner är "kopior", de förstör skrivarna i långa loppet. Därför är de också billiga.

2008-04-08 @ 19:06:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: