Hakuna Matata

2008-04-08
10:14:41

God morgon! /S
Idag är jag trött, det har varit en tuff natt och jag har inte sovit särskilt bra.... Jag har drömt massor inatt, jag har bland annat gift mig med T i hemlighet minuterna innan min systers bröllop?! Jag har haft en lägenhet invaderad med myror precis överallt, jag har åkt längdskidor (som jag hatar) med min moster på motionsspåret... tre drömmar (minst) under en och samma natt är lite väl mycket. Sen vaknade jag tidigt imorse och kunde inte somna om på ett bra tag...

Idag är det plugg som står på schemat... tror dock inte att jag kommer få något gjort innan T ska iväg till skolan vid kvart i ett men just nu är jag för trött för att orka göra ngt så det kvittar. Får se om T kanske får med mig på en promenad kanske som kan få mig att piggna till :)

Hoppas ni sovit gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: