Hakuna Matata

2008-04-16
19:58:06

Gillar, gillar inte /L

Min tekniska förmåga är väl sisådär. I veckan åkte min stackars ögonsten till dator på ett virus så J har ominstallerat XP åt mig. Det var inte det lättaste och drivrutiner var tydligen inte heller lätt att få tag i. Men nu verkar den lite bättre i alla fall. Det enda jag lyckats spara är mina skolarbeten, cv och lektionsmaterial jag hade liggande. Alla bilder är borta =/ Det känns surt. Viruset kom när jag nu en längre tid försökt få hem Photoshop CS3. Som tur är har jag världens bästa brorsa som faktiskt gladligen precis gick hem för att bränna ut programmet åt mig. Nu får jag det ÄNTLIGEN. Förhoppningsvis utan virus också =P Han får väl lära mig hur man kollar filerna innan man installerar... Teknik är verkligen underbart, hur skulle vi klara oss utan det? Tänk ett liv utan dator, Internet, tv, radio, mp3, mobil etc? Det går inte, inte för mig i alla fall. Det har sina för- och nackdelar. Teknik skapar inte bara en otrolig chans för kommunikation världen över utan ger också upphov till det största irritationsmomentet jag kan tänka mig. Men, vi lever ju i en tid där tekniken härskar. Det är bara att gilla läget.


Kommentarer:
#1: Jos

Photoshop är underbart :D

2008-04-16 @ 20:05:26
#2: a&f

ÅH! jag hatar virus! hade det för ett tag sen, men det var inte så stort så det försvann av sig själv! :D

2008-04-16 @ 20:08:02
#3: S

hoppas du lärt din läxa om att man alltid ska bränna ut korten...! Latmask!

2008-04-16 @ 20:12:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: