Hakuna Matata

2008-04-18
14:18:31

Bättre och bättre /S

Det är så skönt att slippa huvudvärken idag! Nu är det bara att jag känner mig lite seg och hostan som återstår för förhoppningsvis slipper jag någon mer huvudvärk och är istället på bättringsvägen.
Solen skiner och jag ska ge mig ut på en kort runda, har jui knappt varit utanför dörren de två senaste dagarna så det kan ju vara där i mycket av min seght ligger. Det är så skönt nu när det börjar blir varmare ute, idag har jag haft balkongdörren på glänt och det är så himla skönt med frisk luft inne när man som sagt suttit instängd...

Jag hoppas jag känner mig helt pigg och kry inför imorgon då jag gärna vill ta mig ner på stan och inhandla lite presenter. Jag vill egentligen vara barnvakt också men känns dumt om jag smittar barnen, och sen finns nog inte riktigt energin till det heller. Men som sagt, en kortare presentsökning på stan vore skönt att få avklarat i helgen så kanske man i alla fall kan vara barnvakt nästa helg.

Nu ska jag försöka få med mig T ut på en minipromenad :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: