Hakuna Matata

2008-04-05
13:28:58

Att leva med en förlorare /L
Jag och J har återskapat passionen för Mario Kart (gamecube). Så de flesta av veckans kvällar/nätter fördrivs med att klå varandra i detta spel. Men det skapar även en liten dispyt i vårt förhållande tack vare att han är så jäkla dålig förlorare OCH vinnare. Han blir liksom omänsklig, odräglig och avskyvärd. Vid vinst = skrattar och hånar till tusen så, jag som inte är en dålig förlorare blir irriterad ändå! Vid förlust = Jag lämnar rummet för att ta skydd när spelkonsolen flyger in i väggen. Därför ställer jag mig frågande till huruvida den kortvariga spelstunden verkligen är värd sin tid? Antingen stryper jag min sambo eller så stryper han mig. Jag får väl helt enkelt lägga mig varje gång, eftersom jag tycker det är roligare att bara spela en vinst är inte nödvändig för mig. Det är ju inte det jag går in för... Jag får väl låta J vinna då för husfridens skull.... >:)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: