Hakuna Matata

2008-04-27
18:29:49

Att ha sex så grannarna hör /L
En vän till mig och Sandra råkade häromdagen ut för något mycket underhållande (för oss som inte var med). Hon arbetar hemma som dagmamma (bor i radhusliknande) och hade föräldrasamtal med en pappa till ett av barnen. De satt ute och fikade i solen. Plötsligt började det låta konstigt. Båda två reagerade och förstod väl inte riktigt vad som lät. Pappan frågade då - Vad var det? Ungefär i samma stund gick det upp för dem att det var två magar som slog emot varandra började också ett mycket avancerat sexsnack äga rum. Ljuden kom från grannes sovrumsfönster och det var både namn och hur-jag-vill-ha-det beskrivningar som hördes. Min vän och föräldern packade snabbt ihop fikat och gick in.

Vilken fruktansvärt pinsam situation att hamna i. Inte nog med att det blir jäkligt svårt att möta grannen utan också hur tacklar man föräldern. Nu hade hon tur att den här pappan kunde skratta åt saken men en del kanske inte alls tar det så lätt. Jag kan tala om att jag skrattade så jag grät av detta och jag var mycket glad av att jag inte var med.

Har ni varit med om pinsamma grannar eller liknande situationer?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: