Hakuna Matata

2007-09-28
16:31:39

Trött trött. /S
Huvudvärken är väck men jag är istället jättetrött. Har i alla fall orkat mig ner till affären och inhandlat lite gott för kvällen som ananas och cashewnötter.
Tobias ringde förut och han ska iväg på pokerkväll med grabbarna så jag får spendera kvällen för mig själv, men med tanke på hur trött och slö jag är så gör det absolut ingenting.

Nu känns det i alla fall att sommaren är långt borta. Fryser hela tiden, ute är det kallt och blåser och jag har liksom ingen bra jacka för den här perioden så jag går fortfarande runt i min sommarjacka. Och inne kurar jag ihop mig i min härliga pläd och myser. Det är det bästa med hösten och vintern att man får mysa i mörkret med levande ljus inkurad i en pläd - blir liksom inte samma effekt när man försöker göra samma sak vår eller sommartid.

Nu ska jag titta på lite Brothers&Sisters...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: