Hakuna Matata

2007-09-23
17:10:19

Ta ett djupt andetag.... /S
...och räkna till tio tyst för dig själv...!

Jag och TObias har haft det jättebra den senaste tiden, vilket kanske är anledningen till den mycket irriterade stämningen just nu.

Jag läääängtar tills vi bor i vår tvåa, då slipper vi åtminstone sitta och glo på varandra när man är som mest irriterad! Just nu känns det som att han triggar mig för att bli lite sur - jag blir surare än han tänkt sig och mitt dåliga humlr gör honom sur och så är bollen i rullning och jag måste ta några djupa andetag...

Nej, det är ingen kris, bara ett temporärt tillstånd av irritation mellan oss som man har i alla förhållanden...

Hur har er dag varit, har ni klarat er utan tjafs?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: