Hakuna Matata

2007-09-19
20:18:11

Sicken dag /L
Dagen började med invigning av de nya busslinjerna, med lyx kan jag nu åka hela vägen till universitetet utan att behöva byta i stan! jippi!image746
Sedan hade jag seminarium där jag gick igenom min uppgift och det kändes bra.
Hade sedan en föreläsning om anmälningsplikten vilket kändes oerhört bra att ha i sin grund som lärare - nu vet jag vad det innebär. Helena lyckades skämma ut sig regält då hon kläckte ur sig lite roliga svar till föreläsaren så alla skratta. Roade mig ialla fall.
Sedan åkte jag till Ikea och inhandlade 2 kontorsstolar åt mig och jason, så nu sitter
som regenter här vid våra datorer =)
Lite mat kom med också, så nu behöver vi mest handla kött när Jason får lön.
En tråkig nyhet är att en släkting ligger för döden och kommer förmodligen gå bort vilken dag som helst, men hon närmar sig 90 år så det är väl inte helt oväntat.
Imorgon funderar jag på att följa med mamma och mormor till Mariestad och hälsa på mammas moster. Får se om jag orkar ta min lediga dag till denna utflykt.
Tack för tipsen om schampoot sandy, ska gå till frisören och kolla!
Idag blir det ingen tv för min del, har ju redan sett både heroes och greys anatomy säsongerna... men jag somna sååå sent igår att jag är helt slut ändå... lyckades få se nya säsongsavsnittet av prison break! så bra serie!
Kram Linda


Kommentar:
#1: mamma

snälla.... snälla... följ med mig...
*blink*
*blink* snääääälllllaaaaa!!!!!!

2007-09-19 @ 23:09:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: