Hakuna Matata

2007-09-09
14:22:53

Lugn söndag. /S
Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag började faktiskt morgonen med att ta ett bad... hur skönt som helst - särskilt med tanke på att Tobias städade under tiden :p

Sen har vi tvättat, puggat och lite senare blir det taco till middag... såååå gott!

Jag har precis lagt in lite ny musik på min mp3 så jag är laddad för den tre timmar långa tågresan på torsdag. Ska faktiskt bli skönt att komma hem. Mina planer för min vistelse hemma är bland annat att spendera lite tid med min systerdotter och med familjen i övrigt. På lördagen ska vi köra lite möbler och grejer till Tobias familjs nya stuga, vill kolla om skorna och den snygga jackan kanske finns kvar i min storlek i Karlstad till skillnad från här i Linkan, kolla in lite nytt gardintyg för nya lyan som mina snälla mamma kanske kan sy lagom till flytten. Packa ihop vad som ska med från Karlstad till nya lyan när det är dags för flytt, hinna med att träffa min darling Pumba en sväng... hm... känns som att det kanske blir en stressig helg... men men, jag har ju i alla fall en hel dag mer hemma än stackars Tobias så jag får väl vara nöjd.

Nu har vi även bokat in den 6oktober som det officiella inflyttningsdatumet så från och oktober är alla mer än välkomna ... dock gärna slutet av månaden eller november då vi har lite tentor att klara av i oktober :9

Hoppas helgen varit bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: