Hakuna Matata

2007-09-20
14:51:09

Jag vill träna! /S
Usch, i år vill jag verkligen börja träna men jag vill ju inte gå själv! Jag och Tobias har pratat på att komma igång och börja träna men han är lite trög i starten. Först sa han att han ville vänta tills vi flyttat och nu när det närmar sig så tycker han jag ska träna själv för han har så mycket i skolan så han har nog inte tid!

Jag som hela tiden varit inne på att spela badminton har nu börjat fundera på styrketräning, allra mest för att de i längden faktiskt blir billigare och för att man då kan träna hur mycket som helst för samma pris. Problemet är att jag inte tror att T är så sugen på styrketräning... suck...

Tänkte va en snäll och go flickvän och köpa en överraskningspresent till honom, en bok av en författare jag vet att han gärna läser. Kanske borde jag va smart (och lite elak) och ge den till i samband med att försöka få honom att börja träna med mig, en liten baktanke så :p


Som ni kanske förstår så går mitt pluggande inte så där superbra....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: