Hakuna Matata

2007-09-04
11:39:06

Inge bakis /L
Jag har inget Internet, därför skriver jag heller nästan ingenting i bloggen...
efter 10 samtal till comhem lyckades vi till slut få dem att inse att det måste vara ett tekniskt fel. Så de har lovat att sända någon i veckan. Men det döjer väl lagom till jul kanske?
Lördagen var kul, spenderade första halvan hos Helena sen blev det Nöjes och hemma vid 3. Vaknade på söndagen och var INTE bakis!!! Hur överlycklig som helst - mycket beror nog på 4 tabletter resorb =) Tack för tipset Sandra. Idag hade jag avslutning/redovisning på första blocket av kursen. Det här handlade om sociologi, mycket intressant.
Diva är sjuk/dålig, hon går väldigt konstigt och har ont någonstans. Mamma ringde vet. igår men han sa att det låter inte som om något är brutit eftersom hon kan gå m.m. Hoppas hon blir bra snart.
Har inte hört något som Åsa och bebisarna än men de bör anlända denna veckan.
På fredag drar jag till Göteborg/Liseberg och åker hem på söndag.
Tycker att ditt frisyrval var mycket bra, jag gillar den!
Detta var kort om vad som händer här...
Puss och kram
Linda

Ps. Jag har lagt ut min blå vinranka servis på blocket om någon vill köpa. Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: