Hakuna Matata

2007-09-18
20:42:45

Here I come...again! /S
Jag har precis kommit tillbaka från min vistelse hemma i Karlstad men nu har jag köpt biljetter för en ny hemresa till Karlstad. Dock kommer jag inte komma förrän den 25 oktober, men jag stannar då ända till den 30 oktober. Anledningen till att jag köpte biljetterna nu är för att det är kursbute så jag vet att det inte är något akut just då i pluggväg, sen så är det ju billigare desto tidigare man köper sina biljetter på SJ så sammanlagt kostade dessa biljetter bara 190kr - världens kap! Det enda trista är att Tobias åker hem helgen innan så vi kommer knappt att ses något under 1,5 veckas tid, men vi överlever väl... Blir värst för Tobias, aldrig kul att sitta själv i Linkan även om man har kompisar att ringa och så...

Idag var jag som sagt på stan, hade tänkt leta upp ett par nya jeans, och jag gjorde verkligen ett tappert försök då jag säkert provade 7 olika par, men det var inga som passade. Tyvärr hade Gina Tricot stängt pga av flytt, det var den butik jag verkligen hade hoppats på då de brukar ha snygga jeans till bra priser. Men men, jag får väl ta en ny tur en annan dag...

Idag var Candy här igen, tyvärr så kommer jag inte ha honom imorgon då han tydligen skulle vara hos någon annan. Det verkar inte som att jag kommer att få ha honom så mycket som jag hade hoppats på, men det blir ju i alla fall några dagar och liite pengar.... :(


Ikväll är det säsongspremiär av Desperate housewives! Äntligen börjar alla mina serier... Tyvärr insåg jag att jag inte såg det sista avsnittet av förra säsongen men jag ska nog kunna hänga med ändå...



Desperate Housewives, kanal 5 kl 21.00

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: