Hakuna Matata

2007-09-19
14:43:35

Hej hej! /S
Idag hade jag bara en föreläsning, det var med han som skulle ha haft oss i måndags. Till min glädje berättade han att han inte skulle hinna med att ta igen de två missade föreläsningarna så den delen kommer inte att behandlas på tentan!

Idag har jag fixat det sista inför flytten, tror jag i alla fall. Har nämligen ringt och ändrat min försäkring. Jag kan inte komma på något mer som är kvar att göra nu förtuom själva flytten, något jag lääääängtar efter nu!

Glömde berätta att jag köpte ansiktskräm igår under min runda på stan, det blev en Cliniderm Skin Balance Moisture Boost Gel Cream. Jag vet dock inte om jag blev så nöjd med den.
Visserligen så kändes huden väldigt len och återfuktad men den var så himla tjock i konsistensen att det var nästan jobbigt att få upp något ur burken. Men nu får jag väl testa den och se om det är något att fortsätta med eller om det får bli något nytt märke nästa gång...


Cliniderm Skin Balance Moisture Boost Gel Cream är en mjukgörande gelkräm som är intensivt återfuktande och går lätt in i huden utan att kladda. 149kr


Idag börjar äntligen Grey's anatomy! Som jag har längtat.... Till och med Tobias tycker att den serien är bra så han sa att han nog kanske ska börja titta och följa serien med mig :)
Upptäckte också att det ikväll är dubbelavsnitt, börjar redan klockan 20.00. Vet dock inte om det är repris av det sista avsnittet förra säsongen kanske, men hur som helst så ser jag fram emot en riktig TV-kväll. Det enda negativa är väl att det krockar med Heroes men det får jag väl spela in istället då.



Grey's anatomy, kl 20 + 21 ikväll i kanal 5

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: