Hakuna Matata

2007-09-19
08:42:53

En ny dag, nya möjligheter /L

Lät väl positivt...
Kändes friskt och moget att yttra den rubriken men egentlige känner jag mig not so good.
Har DEN blåsan under foten och ont i min höft som f*n då vi power walkade igår. Jesus vilken fart damerna hade.
Pain pain säger jag bara.

Idag har jag seminarium, jag ska prata 20 minuter om 2 begrepp jag skrivit om de senaste dagarna... jippi.

Jag har ju klippt bort det slitna nu men när jag duschade och hade i shampoo och sköljde ur kändes håret som svinto. Jag vet att detta måste bero på att jag jämt köper dåligt schampoo. Detta jag hade idag var det där man använder när allt annat är slut sån där 2 i en skit. Funkar inte alls. Nu vill jag gärna ha ett tips om bra shampoo, gärna all information så jag bara lätt kan hitta den. Tack på förhand.

puss och kram
Linda


Kommentar:
#1: Sandra

Gå in till en frisör och fråga - de schampoona är dyra men dryga och jäkligt bra! Jag använder bara Lorealprodukterna hos frisören - tycker de är jättebra. Sen får du ju välja den som Lorealsort som passar ditt hår.

2007-09-19 @ 09:38:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: