Hakuna Matata

2007-09-28
13:04:00

dunka, dunka... /S
God middag gott folk!
Har precis kommit hem från en två timmar lång föreläsning om islam - eller ja - det var det som var tanken i alla fall men föreläsaren flummade in på kulturella skillnader som egentligen inte kan kopplas till islam... Kanske är det anledningen till att mitt huvudet dunkar ihärdigt.

Igår kväll såg jag och Tobias de två kommande avsnitten av Grey's anatomy, orkade inte hålla oss tills de går på TV. Var i alla fall bra avsnitt, tror till och med Tobias blev lite tårögd :)

På måndag får vi vår nya lägenhet, men vi kommer inte att flytta in förrän nästa lördag. Tobias tjatar om att jag måste hämta ut nyckeln men typiskt nog har jag fullt upp i skolan hela nästa vecka utom torsdag då jag är helt ledig men Tobias vill självklart in i lägenheten innan dess så vi får väl se när jag lyckas släpa mig dit. Allra mest beror det nog på lathet för det är klart att jag har någon timma över på måndag också...

Nej, nu ska jag och mitt dunka, dunkahuvud lägga oss i sängen och vila en stund... See U later....







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: