Hakuna Matata

2007-09-20
10:27:06

A sunny day. /S
Godmorgon/förmiddag gott folk!

Idag har jag inga seminarier medan Tobias slavar på en massa lektioner ända fram till klockan 17 i eftermiddag stackaren!

Själv ska jag försöka plugga en del idag vill komma igång med själva pluggandet, hittills har jag liksom bara läst igenom allt. Men nu när vi snart ska börja läsa om andra områden vill jag gärna att det här första ska ha fastnat så man slipper det där råpluggandet de sista dagarna innan tentan. Vädret är ju jättefint så jag får väl ge mig ut på en promenad någon gång under dagen också...

Igår var jag duktig och hade maten färdig tills Tobias kom hem, det blev kotletter med ris och limesås. Limesåsen var det första gången jag testade och tyvärr var den inte särskilt god. Jag var dock lite stolt då jag gjorde den helt själv, annars brukar jag alltid köpa sådana där pulverpåsar som det bara är att blanda i ordning :p
Vi får väl se vad jag har fantasi för att laga iordning idag...

Have a nice day people!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: