Hakuna Matata

2007-10-20
10:34:05

We're gone... /S
Det var ju kul så länge det varade men nu är vi tydligen borta ifrån listan... men men man kanske kommer tillbaka. Det gör inte så mycket att vi är borta, jag hoppas bara att vi under tiden vi låg där har fått några nya trogna läsare - det var ju det som var det roliga - att se alla besökare och alla kommentarer!

Inatt har jag sovit underbart skönt!! Vaknade knappt ens när Tobias gick upp imorse. Den stackaren har ju sin tenta just nu i Digitalteknik - hoppas verkligen att han klarar den!!!!

Nu är det dags för lite frukost framför Scrubs :) Väntar på att älsklingen ska komma hem så jag får höra hur det gått + mysa lite då han åker till Karlstad kl 14 idag. Själv ska jag som tidigare nämnt plugga idag - jag SKA göra det!!!!
Och sen ikväll är det filmen Anchorman (tror det stavas så?) med Will Ferrell. Någon som sett den och vet om den är värd att se??

See you later...


Kommentarer:
#1: Anonym

Kollar också på scrubs

2007-10-20 @ 10:48:12
#2: Anonym

Men så tycker jag också, man ska inte behöva ta ett liv i onödan, man ska kämpa för det

2007-10-20 @ 10:54:24
#3: emelieu

åh jag älskar scrubs!! :D

2007-10-20 @ 11:51:28
#4: Linda

Jag gillade inte Anchorman eller vad det heter. Men det kanske du gör :)

2007-10-20 @ 12:12:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: