Hakuna Matata

2007-10-16
17:48:10

Tv för hela slanten! /S
Nu har Simba åkt hem - men han kommer på torsdag igen då jag är hemma hela dagen. Vi har nu kommit överens om att jag faktiskt ska få 70-80kr men mindre de dagar jag inte har honom hela dagen och det tycker jag väl är rimligt! Så det känns bra att det nu är uppgjort.

Har faktiskt fått lite pluggat idag - dock med betoning på lite. Hade som mål att läsa ut en bok jag hade 70sidor kvar att läsa och jag har hittills bara läst 20sidor :p Men dagen är ju inte slut ännu så jag ska läsa fram till middagen om cirka 1 h.

Efter det är det TVn som gäller - är ju lite utav ett tv-freak så idag ska jag se Grannfejden, Desperate Hosewives och slutligen Brothers&Sisters!! Mys, mys, mys :)

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: