Hakuna Matata

2007-10-19
17:33:15

Slappisdag! /S
Usch inte pluggat alls idag och nu ska vi snart iväg och köpa pizza till middag...

Till mitt försvar så hade jag faktiskt tänkt göra tacos men T föredrod pizza idag och det säger man ju inte nej till eftersom det är min tur att diska.
Pratade precis med mamma - familjen skulle komma och fira henne - känns lite trist vid sådana här tillfällen att man inte kan delta men så är det - bara att gilla läget! Dessutom är det ju bara en vecka kvar tills jag får träffa alla där hemma. Fast det är klart... då får man ju varken smörgåstårta eller ananaspaj :p

Någon som har ett bra filmtips förresten?

Kommentarer:
#1: Anonym

Pizza är nice:) I filmväg rekommenderar jag verkligen Supersugen om man gillar komedier- asrolig!

2007-10-19 @ 17:45:34
#2: emelieu

Beck är alltid bra och har hört att den nyaste i guds namn ska vara grym, den ska jag se ikväll (a)

2007-10-19 @ 17:53:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: