Hakuna Matata

2007-10-14
16:33:11

Only one left! /S
Nu har jag tragglat mig igenom megahäftet om FNs barnkonvention och nu återstår de 80 sidor som jag hade tänkt ägna HELA den här dagen åt att läsa... Mitt huvud är helt mos så jag har inga förhoppningar om att komma igenom alla sidorna idag - men jag har ju i alla fall tagit mig igenom nästan 200 av de 280 sidorna den här helgen,  som kommer beröras på föreläsningarna imorgon så om jag bara orkar igenom 40 av de resterande 80 sidorna så känner jag mig nöjd!

Om ca 40 minuter ska jag möta Simba med ägare i Lambohovs centrum - känns spännande men framför allt ska det bli skönt att komma ut en stund - känner mig likblek efter att ha suttit instängd och läst hela dagen...Tror min hjärna är i behov av syre!

Hoppas er söndag har varit mer njutningsbar än min!!

Kommentar:
#1: (X) Mamma

har inte gjort ett endaste dugg....

suck... avskyr söndagar...

kram

2007-10-14 @ 17:28:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: