Hakuna Matata

2007-10-31
23:05:14

omtenta or not? /S
Nu har jag anmält mig till en omtenta... vill ju inte vara pessimist då det ändå känns som att jag har ganska goda chanser att klara tentan som jag skrev i torsdags MEN samtidigt så vill jag inte behöva vänta till omtentan som går efter jul om det skulle vara så att jag faktiskt inte klarat den...¨

Kvällen har jag spenderat framför TVn och datorn... älskar verkligen Grey's anatomy... så himla bra serie!!!! Kollade även på Bonde söker fru...inte fullt lika bra serie men skön jag-har- inget-att-göra-underhållning.

Älsklingen har spenderat kvällen och delar av dagen åt att sy... yes... ni läste rätt.... Han håller på att sy en klänning till mig! Hahaha, nejdå! Han har äntligen fått sin overall, och eftersom det är kravall imorgon så blir det invigning av overallen, så han har klistrat på sina märken och band, bara namnet som fattas! Imorgon blir det då förmodligen en grabbkväll här hemma innan de drar vidare till partajet - det är vid sådana tillfällen det är skönt att bo i vår tvåa! Själv har jag tänkt ägna en del av morgondagens kväll åt att plugga.. vill gärna läsa så jag ligger lite före... har även beslutsångest när det gäller en kursbok.. den är på engelska och det är bara en tredjedel av den som vi ska använda så jag hade tänkt skippa den men nu verkar det som att en stor del av hemtentan kanske bygger på den...?! Ska fundera lite till och se hur lång väntetiden är på bibblan... På tal om böcker... minns ni den där boken jag tjatade om som jag visste att jag hade men inte visste var den var, o"m detta må ni berätta", jag har frågat en massa jag känner och stackars mamma har letat igenom huset hemma, allt för att jag ska slippa köpa den. Fick till slut låna den av en barndomskompis och drog med den på tåget. Idag så FICK vi den boken gratis....!! Kunde de inte sagt det från början...!!! Men men... nu har jag den i alla fall... igen!!

nej... nu ska jag nanna, har blivit några sena kvällar - så nu ska jag försöka somna i tid innan man kommit in i den dygnsrytmen!

Natti natt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: