Hakuna Matata

2007-10-21
10:52:13

Ny dag - nya möjligheter! /S
Sovit som en ängel inatt även om det dröjde en evighet innan jag somnade... sängen kändes ju så stor och kall utan min älskling bredvid mig...!

Idag är det återigen plugg som står på planeringen - jag hoppas på att det ska gå bättre idag - av någon anledning brukar det gå ganska bra att plugga på söndagar, kanske för att de är typiska pluggdagar? Jag har i alla fall insett att jag nog skulle behöva gå igenom allt med någon så jag ska försöka få ihop några till en gemensam tentapluggsstund någon dag - ska ju egentligen vara hundvakt alla dagar nästa vecka men tenta får gå före - och jag vet ju att han faktiskt klarar att vara själv så det är ingen katastrof...

Hur ser era planer ut för denna molniga söndag...?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: