Hakuna Matata

2007-10-07
20:41:43

Nu har jag flyttat! /S
Ursäkta frånvaron av mina inlägg på bloggen men jag har haft fullt upp hela helgen!! Packade hela fredagen efter skolan. Ingen bra dag då jag var trött och irriterad, men vi packade klart i stort sett allt till klockan var 22 och då var jag helt slut och lade mig i sängen, somnade dock inte förrän klockan närmade sig 23.30.
Packade det sista på lördagsmorgonen och klockan 11.30 kom familjen med lasset från Karlstad som vi lastade ur och tog sedan första fikan i lägenheten innan vi fortsatte. Vi fick mycket gjort på lördagen ganska tidigt så det blev en tripp till Ikea där det inhandlades en hel del - men allt blev skitbra!!
Vi är jättenöjda...!!

Tänkte visa lite bilder....
Här är vårt nya sovrum, lite färglöst men vi har den långa blå mattan som jag visat i tidigare inlägg så den livar upp en hel del...



Här är det vi nästan är mest nöjda med, vårt vardagsrum, blev så himla mysigt när vi köpte den stora röda mattan och vitrinskåp med belysning... såååå fint o mysigt!!!

 

Här är bilder från köket. Vi köpte två jättefina planscher med nostalgimotiv - jättemysiga!!! Blev faktisk superbra...

   

Badrummet är inte en favorit så det tänker jag inte ens visa :p  Hallen har jag inte heller ngt på men det är liksom inte så mycket att visa...

Nu är jag förberedd för besök då jag fått en luftbäddmadrass av mamma och pappa - har blåst upp den nu och den luktar apa  - men då är den vädrad och färdig för besöket!!

Nu är jag jättetrött och ska ta det lite lugnt innan det är dags att sova.
Imorgon och på onsdag ska jag faktiskt ha Candy - pengar och sällskap :)



Kommentarer:
#1: Therese

Men sassa brassa...det blev ju jättebra...vill bara påpeka att den långa blåaktiga mattan från IKEA har även Linda å hon var först.......Då kommer vi å hälsar på lite längre fram,ni har plats för både spjälsäng å luftmadrass hoppas jag... Kram kram

2007-10-07 @ 20:48:41
#2: Linda

Mysig lägenhet! Snyggt vitrinskåp också... vill jag också ha.... snygt... =P

2007-10-07 @ 21:10:59
#3: (X) Mamma

jätte fint...
mysigt..
kram

2007-10-07 @ 23:00:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: