Hakuna Matata

2007-10-11
15:22:16

Musiktips, tack! /S

För ett tag sedan la jag skrev jag om flera av mina favvolåtar och bad då folk tipsa om sin favvomusik - fick dock inte ett enda tips?! Skäms... med ungefär 10 läsare(inte mkt) om dagen så tycker man väl att NÅGON kan lämna ett litet tips...

Sitter just nu och lyssnar på Damien Rice. Tror bara jag har hört låten Cannonball innan men han har ju faktiskt gjort fler bra låtar...gillar verkligen låten 9 crimes - e lite typisk min musiksmak sådär :)
På samma sida som jag blev tipsad om Damien Rice så tipsade man även om James Morrison - this boy. Måste säga att jag gillade äve den - också mins stil... och det är DÄRFÖR jag vill ha tips... man kan så lätt upptäcka nya sköna artister man inte brytt sig om så mycket tidigare...

Jaja... nu förväntar jag mig åtminstone ETT låt/artisttips... please...




Nu ska jag läsa klart de sista 20 sidorna om FN:s åtta millenniemål...

Kommentar:
#1: (X) Mamma

önskar jag kunde ge dig några tips *asg*
men jag lyssnar aldrig ....
bara radio...

kram

2007-10-11 @ 16:25:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: