Hakuna Matata

2007-10-12
17:06:54

Litet tips till studenter! /S

Jag vet inte var ni brukar köpa er srudentlitteratur ifrån men jag har alltid beställt ifrån adlibris, de är billigare än vanliga bokhandeln. Fick dock tips för ett tag sedan om webbshopen lycknis (http://bokshopen.lycknis.se/) att de skulle vara billigare. Så nu när jag skulle beställa inför nästa kurs visade det sig att de på den totala summan av de fem böcker jag skulle beställa faktiskt var 120kr billigare + att det är fraktfritt! De har också lägsta-pris-garanti OM man nu skulle hitta någon av sina böcker billigare någon annanstans.
Jag har dock hört att de ibland kan vara aningens försenade men om man beställer i tid så kan det ju vara värt att beställa från dem då man ändå tjänar in en hundralapp...



...många bäckar små!

Kommentar:
#1: Therese

Wow...var det inte den sidan jag tipsade om....jag är inte så dum jag....

2007-10-12 @ 23:59:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: