Hakuna Matata

2007-10-19
22:27:58

Lista för den uttråkade :) /S
10 favoriter:
Färg: många fina färger men röd är en återkommande favorit
Mat: Thai!
Band: Red Hot Chilipeppers
Film: Oj... svårt! Men jag älskar The Notebook...
Bok: Också svår... Gillar dock När änglar faller
Sport: Hm..beror på - att utöva själv= badminton, se på TV= hockey eller ridning, att se live=fotboll
Årstid: sommaren - mest för allt som hör till med lata dagar i solen på stranden.. :)
Veckodag: Lördagar eller kanske fredagkvällar...
Glassmak: Melon brukar alltid vara mumma!
Tid på dygnet: Kvällarna brukar alltid vara mysiga

9 för tillfället:
Humör: trött och uttråkad
Smak: choklad :P
Kläder: mjukisbrallor, sockar och linne :)
Bakgrund: eh, bakom MIG så är det en vägg med en tavla på om det e det som menas?!
Nagellack: nothing
Tid: 22.15
Omgivning: i soffan hemma i lägenheten
Irritationsobjekt: Att T ska upp imorn bitti och måste sova tidigt :(

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Robert - vi bodde på samma gata
Screen name: ingen aning!
Husdjur: Hade fiskar hela min uppväxt, och även kanin
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 7 eller 8 år, minns inte exakt
Förälskelse: hahaha... han hette Christoffer och vi gick på förskolan tillsammans
Musik: Haha... skulle tro att Mora Träsk var allra först :)
Bil: Har inte fått uppleva min första egna bil ännu...
Kyss: tror det var 2an

7 senaste:
Cigarett
: eh var nog ungefär....7-8 år sedan
Mat: hehehe - pizza
Dryck: Vatten
Biltur: när jag var i karlstad för ca en månad sedan o blev skjutsad till tåget
Kyss: 5 minuter sedan
Spelad låt: Tracy Chapman -telling stories
TV-program: Grey's anatomy - såg d dock på datorn :p

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: jag är ju tillsammans med en - men vi dejtade aldrig innan vi blev ihop
Brutit mot lagen: yes
Blivit arresterad: nepp
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nepp
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:

Kläder: hm... päls...skulle ALDRIG bära en päls!
Mat: tunga - förstår inte att det finns folk som faktiskt äter tunga!
Musik: trance
Dryck: har väldigt svårt för öl
Personlighetsdrag: Falska, självupptagna personer

4 saker:
Du gjorde igår kväll: absolut inget - tittade på TV
Du kan höra just nu: TVn
Du inte kan leva utan: Familj (inkluderar där T) och vännerna
Du gör när du har tråkigt: bloggar eller kolla på¨TV

3 personer:
Du kan berätta allt för: Tobias, Linda, Sofia
Du tycker om: Samma som ovan + övriga vänner och familj, och släkten
Du inte gillar: inga specifika personer för tillfället

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Hm... vår e ju steget innan sommaren men hösten är klart finast!

1 önskan: att T och jag är menade för hela livet <3



och för er som känner igen listan - ja jag har snott den - denna gång kommer den från Kenza :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: