Hakuna Matata

2007-10-25
11:35:47

It's done... /S


4 frågor, 2,5 timme och 8 skrivna sidor senare så sitter jag nu hemma i soffan med tentan gjord. Den gick mycket bättre än vad jag trodde den skulle göra men den kunde också gått bättre. Men som sagt, så länge jag får ett godkänt så är jag nöjd när det gäller den här tentan... så nu är det bara att glömma den här tentan, ta det lugnt några dagar hemma i karlstad och sedan kasta sig in i nästa kurs till dess att man får resultatet om 14 dagar. Jag tänker inte gå och oroa mig för den här tentan förräns den i så fall blir aktuellt med en omtenta om det skulle bli fallet...

Ska bli så himla skönt att komma hem till karlstad och trä

ffa la familia, ska även fräscha till mig lite och färga mina bryn och fransar - underbart - känner mig så blek och trött nu! Sedan blir det förhoppningsvis en liten tripp till Sunne och hälsa på släkten.

Jaja - ville bara ge en tentaupdate innan jag drar till Karlstad! Linda - kan väl höra av dig om du inte har något för dig...

See you later... :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: