Hakuna Matata

2007-10-16
22:21:09

Insåg precis en sak. /S
Yllet om Känn er välkomna /L

Ärligt talat, varför läser folk din blogg?
Kan faktiskt vara det tråkigaste jag lagt tid på ever.


Jaha... där kom första negativa kommentaren om vår blogg!

för någon dag sedan läste jag en tjejs blogg där hon uttryckte sina åsikter på vissa specifika bloggar som hon också namngav. Ingen av hennes åsikter var av positiv karaktär vilket gjorde mig fruktansvärt irriterad då jag upplevde dem mer som ... ja kanske inte skitsnack men det kändes så taskigt då jag inte förstod hennes poäng med inlägget. Hon själv och kommentarerna till inlägget försvarade henne med att alla har rätt att uttrycka sin åsikt - men nu när vi fick vår första negativa kommentar så insåg jag vilken princip jag lever efter och varför hennes inlägg irriterade mig så mycket....

" Om du inte har något gott att säga, varför säga något överhuvudtaget...?"

Om någon ger mig ett svar på¨den frågan så kanske jag kan ändra uppfattning... men det vore intressant... vad säger ni om sådana inlägg och kommentarer...?


Kommentarer:
#1: Sofia

Vad gulligt sagt! Men det ör ju sant, så onödigt. Varför ödsla tid på att skriva dumma saker.
Och det där med att "om du inte har något att säga, varför säga något överhuvudtaget", det är din blogg. Du skriver antagligen inte för att göra andra nöjda. Du skriver om ditt liv, det du är intresserad av och så vidare.. Visst, det är inte kul att läsa en blogg där det står "hej hej, har inte tid att blogga nu. Hejdå!", men då låter man bli.. Eller kollar en annan blogg..
Haha, blev en lång kommentar nu! :)

2007-10-16 @ 22:26:09
#2: Therese

Ååååh, jag var tvungen att kolla in hennes sida.....er tilltalar mig mer... konstigt. Som du skriver
om du inte har något att säga, varför säga det överhuvudtaget....håller jag med om...så länge inte de börjar med nåt....för att för mig räcker det med en glimt på ett av de senaste inläggen av henne, med bild på henne för att se var den tjejen (naturligt söt) lägger sin tid...hon kanske jobbar på make up store....

2007-10-16 @ 23:17:00
#3: (X) Mamma

troligtvis för att hon vill ha reaktioner som de här... *L*

2007-10-16 @ 23:32:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: