Hakuna Matata

2007-10-16
10:28:48

I'm in chock!!!! /S
Sitter här med min toast och mitt oboy-glas och gör min vanliga runda på nätet - aftonbladet, mailen, bloggen, topplistan på blogg.se.

Vad som skiljer denna dag från alla andra är att när jag närmar mig botten på listan så finns en blogg med samma namn som OSS?!!! .... Nä nmu jävlar tänker jag - har någon SNOTT vårt bloggnamn - klickar för att se vem jävel det är som gör sådana saker men hamnar då på min egen blogg...det är ju VI som hamnat på listan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag önskar jag hade sådana tekniska kunskaper att jag kunde kopiera listan och föreviga denna förmodligen tillfälliga stund i "solen" men jag får väl hoppas att kära L hinner göra det innan vi faller bort...!!

This made my day!!

Kommentar:
#1: Sara

hahaha fan va kul!:P

2007-10-16 @ 10:34:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: