Hakuna Matata

2007-10-13
11:19:54

Good morning people! /S
Lördag och jag har passat på att sova ut lite - gick inte upp förrän 10.20 och då satt Tobias och tittade på film så då hamnade jag självklart bredvid honom *hihihi* Men båda två ska faktiskt ta tag i sitt plugg idag, Tobias har ju sin första tenta på måndag och jag ligger ju inte helt i fas med min läsning men det ska försöka korrigeras i helgen.

I eftermiddag ska Tobias överge mig för att träffa sina polare från sin historiakurs, men det gör inte så mycket för ikväll är det filmen The Wedding Date - en otroligt tjejig film men och riktigt B egentligen men jag gillar den ändå... sådana filmer kan vara lite sköna ibland. Så det blir lite TV och godis - men som sagt allra först ska det pluggas. Börjar ju närma sig tenta nu...

Vädre är fint idag så man kanske ska försöka dra med sig älsklingen på en promenad - tyvärr är det ju så svinkallt ute när vädret är så fint. När jag tittade förut var det bara en halv grad varmt  ute - men då får man ju ha på sig söta hattar/mössor i och för sig...



jaja... eftersom jag är själv i eftermiddag/kväll lär det här inte bli dagens enda inlägg :p Så vi hörs senare...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: