Hakuna Matata

2007-10-20
12:22:47

Goder morgon! /L
Idag är det mulet och ser inte så trevligt ut ute.
Jag försöker nog hålla mig inomhus =)

Det blir förmodligen spelkväll men mina favorit brudar. Synd bara att min kära teamplayer inte bor här och inte är med. Hon får väl sitta själv hemma och titta på Anchorman(?).... tråkigt =/ Miss u!

Gullan och Johnny leker hela tiden, vi var tvugna att ha Johnny instängd i svorummet i natt. Då blev det tyst men han väckte mig klockan 6 imorse och ville ut. Jag hörde i alla fall ingenting.

Nu har jag satt igång med mormors julklapp. Hon vill ha en julpost- "ficka" som jag broderar. Känner mig som en gammal kärring när jag sitter med det i soffan men det är avkopplande att pyssla med.

Kramar!
L


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: